Thankss - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Laura Kling - WaarBenJij.nu Thankss - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Laura Kling - WaarBenJij.nu

Thankss

Door: Laura Kling

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Juli 2015 | Nederland, Wijchen

Vorige week deze tijd zat ik in het vliegtuig richting Amsterdam. Ik ben pas één week thuis maar het voelt alsof ik nooit ben weggeweest... Aan de ene kant natuurlijk super fijn maar aan de andere kant ook bizar! Als ik foto's bekijk dan kan ik amper bevatten dat ik zoveel heb gedaan haha. Maar gelukkig heb ik +/- 6000 foto's....

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en kaartjes tijdens mijn tijd in Australië! Super lief :) Daarnaast wil ik mama, papa, oma, ilsa en denise bedanken voor de hartelijke ontvangst op Schiphol :)

Special thanks to the great people that i met in NZ en Australia! :) Hopefully we meet sometime again in the future!

Dit was dan (voor nu) mijn laatste blog. Voorlopig ben ik van plan om in Nederland te blijven maar ik moet zeggen dat ik in mijn hoofd alweer plannen zit te maken voor de volgende trip ;). Er namelijk zoveel meer te zien dan ons mooie Holland!

Liefss Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 1863
Totaal aantal bezoekers 9052

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 02 Juli 2015

Stage down under!

Landen bezocht: