I'm coming home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Kling - WaarBenJij.nu I'm coming home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Kling - WaarBenJij.nu

I'm coming home

Door: Laura Kling

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Juli 2015 | Australië, Sydney

En ineens was het 1 juli… Daar zit ik dan op Sydney airport te wachten tot mijn vlucht naar huis vertrekt. Wauw de tijd is gevlogen, vinden jullie ook niet? Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal nog niet besef dat ik vandaag naar huis ga… Afscheid nemen van Sydney, Australië was daarom ook moeilijk en raar. Nu vertrek ik zometeen naar huis en aan de ene kant ben ik natuurlijk blij maar aan de andere kant betekend dat terug naar ‘het echte leven’. Dat is best eng aangezien ik hier zo mega vrij was, maar komt vast goed! Donderdag ochtend 6.40 kom ik aan op Schiphol en daarna begint het echte leven snel want die middag heb ik mijn laatste assessment op school en mag ik daarna hopelijk zeggen dat ik geslaagd ben.. :) Dus duimen op donderdag 2 juli 14.00!

Ik besef dan wel niet dat ik naar huis ga maar ik voel me wel voldaan. Want wat heb ik het hier naar mijn zin gehad! Ik ging naar Australië om stage te lopen maar had vantevoren al in mijn hoofd dat ik zoveel mogelijk van Australië wilden zien. Nou daarin ben ik zeker geslaagd, het is nu wel duidelijk dat ik een ondernemend type ben haha. Maar ik heb mezelf overtroffen vind ik want ik had nooit gedacht dat ik zoveel zou gaan zien en doen! Van skydiven tot duiken, van slapen in het regenwoud tot zwemmen met dolfijnen, van relaxen op het strand tot bushwalks maken, mijn actitvitieten waren vrij divers ;). Ik heb alles gedaan wat ik wilde doen en precies gedaan hoe ik het wilde doen, nergens spijt van. Het ‘alleen’ gaan is mij zeer goed bevallen. Tijdens mijn verblijf in Sydney heb ik al veel mensen leren kennen en tijdens het reizen ook weer dus echt alleen heb ik mij nooit gevoeld.

Maar ik mag niet vergeten waarom ik in eerste instantie naar Australië vertrok! In totaal heb ik 3 maanden stage gelopen bij Cromehurst en in die 3 maanden heb ik super veel ervaring opgedaan. Ik heb werkelijk een top tijd gehad bij deze school en weet nu waar mijn kwaliteiten liggen.

Australia en niet te vergeten New Zealand waren avonturen die ik nooit zal vergeten. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik naar Australia ga want de gehele westkust ligt nog op me te wachten ;). Maar eerst maar even bijkomen in Holland, genieten van het weer, het eten, de heerlijke nuchterheid van ons mooie land en natuurlijk het samenzijn met familie en vrienden!

Tot snel!
Liefssssssss Laura

  • 01 Juli 2015 - 07:23

    Denise:

    Wat een mooi verslag om mee af te sluiten!
    Een hele goede reis meid

  • 01 Juli 2015 - 08:25

    Romy:

    Aaah super leuk deze ! Eindelijk voor ons kom je weer terug en ik kijk super uit naar al je mooie foto's en filmpjes en alle uitleg daarbij!! En gelukkig net voor de zomerfeesten yeah ! Daarbij is het weer heerlijk hier dus dat is nog is goed thuiskomen !

    Hele dikke kus en tot zondag !

  • 01 Juli 2015 - 12:58

    Esther :

    wat n mooi verhaal weer!
    Veilig reis terug naar huis toe & heel veel succes donderdag!!
    Gezellig dat we zondag weer een wijntje samen kunnen drinken!

    Tot zondag & doe voorzichtig!

    xx Esther

  • 01 Juli 2015 - 15:17

    Jacqueline:

    WELKOM HOME!!!!!

  • 01 Juli 2015 - 22:34

    Mama:

    Wordt al behoorlijk zenuwachtig, kan niet wachten om je weer te zien en te voelen, tot snel. Xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 9040

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 02 Juli 2015

Stage down under!

Landen bezocht: