Het is zover! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Laura Kling - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Laura Kling - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Laura Kling

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 Februari 2015 | Nederland, Wijchen

En toen was het ineens woensdag 18 februari... Nog steeds een onwerkelijk gevoel dat ik vandaag naar Australië vlieg!! Over een paar uren zit ik in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld. slik. Af en toe vraag ik me af waarom ik in godsnaam helemaal naar de andere kant van de wereld moet gaan voor stage, ik maak het mezelf niet makkelijk namelijk! Maar dit is wel een droom die uitkomt en ik weet zeker dat ik er heel veel plezier ga hebben. Maar afscheid nemen blijft een lastig puntje;)

Ik ben blij dat ik ervoor heb gekozen om de carnaval nog mee te maken, deze had ik voor geen goud willen missen! Hossend het vliegtuig in, het kan toch niet beter?

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve kaartjes en berichtjes :).

Tot over een paar maandjes, geniet ervan ik ben terug voordat je het weet!! ;)

Liefss Laura

  • 18 Februari 2015 - 09:17

    Jacqueline:

    Iieve, lieve Laura
    Ik heb bewondering voor je....
    ga genieten, pas goed op jezelf...enne...ik weet nu aldat ik ga genieten van je verhalen....je beschrijft het nu al grappig.
    heel veel liefs uit st Hubert.

  • 18 Februari 2015 - 14:12

    Anja:

    Afscheid nemen is inderdaad niet makkelijk weet er alles van!
    Maar wetend dat jij daar een fantastische tijd gaat krijgen maakt veel goed.
    Ga vooral heel veel genieten, en 4,5 maand zijn toch zo om!!!
    Heel veel liefs, dikke kus en knuffels van papa en mama.

  • 18 Februari 2015 - 18:09

    Willeke:

    Hoi Laura

    Je bent onderweg heel veel Plezier en vooral Genieten . Fantastische stageplek . Lieve grtjes Willeke

  • 18 Februari 2015 - 20:16

    Leny Kling:

    hoi Laura,
    Logisch dat je even de kriebels kreeg toen je ging, je bent nu al 12 uur onderweg, hopenlijk lekker geslapen met misschien dromen over het gezellige carnavalsgedruis.
    Goede reis verder en het wordt vast een speciale ervaring, zo' n stage had je hier niet kunnen lopen.
    Overweldigende omgeving met andere cultuur.
    Ben benieuwd naar je verhalen straks,

    Liefs Leny, Rob en Thijs

  • 20 Februari 2015 - 23:11

    Marja:

    Hoi Laura,
    Fijn dat je goed bent aan gekomen.
    Wjj wensen jou heel veel plezier en een fijne tijd in Australië.
    Geniet ervan, want voor dat je het weet ben je weer in Nederland.
    Groetjes, Ron, Marja en de kids xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 9044

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 02 Juli 2015

Stage down under!

Landen bezocht: