Nog 1 week! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Laura Kling - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Laura Kling - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: Laura Kling

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Februari 2015 | Nederland, Wijchen

Hoii,

Over precies 1 week zit ik nu in het vliegtuig naar Sydney!!

Ik zal voor 4,5 maand verblijven in Australië. In Sydney ga ik stage lopen op Cromehurst school (speciaal onderwijs). Naast stage heb ik tijd over om rond te reizen in Australië en misschien New Zealand. Uiterlijk 2 juli keer ik terug naar Nederland want dan mag ik als het goed is mijn diploma ophalen :)

Op deze pagina zal ik af en toe reisverslagen plaatsen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen (ik zal het proberen kort te houden haha). Foto's zal ik ook hier plaatsen of op Facebook.

Als je dan nog niet genoeg op de hoogte bent kan je altijd met mij skypen: laura.kling91 of whatsappen.

Liefss Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijchen

Laura

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 9049

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 02 Juli 2015

Stage down under!

Landen bezocht: